Vozový park

 

Tatra.jpg

Tatra Terrno1 6×6  CAS 30/8500/510 – S2VH

Základní údaje

  • Rok výroby: 2017
  • Kabina: počet míst k sezení 5+1

CAS: Cisternová automobilová stříkačka

  • 30: Čerpadlo s výkonem 3000 litrů/min
  • 8500/510: nádrž o objemu 8500 litrů vody a 510 litrů pěnidla
  • S2: podvozek – S – těžká hmotnostní třída 2 – smíšený podvozek ( terén-silnice)
  • VH: speciál pro velkoobjemové hašení

Cisternová automobilová stříkačka je požární automobil určený k přepravě požárního družstva  s příslušenstvím potřebným k provedení požárního zásahu vodou nebo pěnou. Zejména pak k zásahu při požáru v místech s nedostatkem vody. Z důvodu rozšíření hasebního obvodu do Chko Brdy disponuje jednotka právě tímto typem, který je určen na lesní požáry.

 

 

 

 

Škoda 706 RTHP-CAS 25Trambus.jpg

CAS: Cisternová automobilová stříkačka

  • 25: Čerpadlo s výkonem 2500 litrů/min
  • Škoda 706: Typ podvozku
  • RTHP: RT – typ podvozku, H – hasičský speciál, P – možnost připojení předního náhonu

 

 

Základní údaje

  • Rok výroby: 1978
  • Kabina: počet míst k sezení 7+1
  • Nádrže: na vodu – 3500 litrů, na pěnidlo – 0 litrů

 

 

Avia  A 31K DA 12

Avia

Dopravní automobil je určen zejména pro přepravu požárního družstva, přenosné motorové stříkačky a požárního nářadí. Karoserie je postavena na speciálně upraveném podvozku AVIA 31 (proto v názvu vozidla označení A 31), který vyráběla pražská automobilka AVIA v licenci francouzské firmy Renault-Saviem. Karoserie je český výrobek – KAROSA. Vyrobeno bylo v roce 1987.

Vozidlo určené k požárnímu zásahu vodou nebo pěnou z cizího volného zdroje (řeka, vodní nádrže apod.) nebo tlakového zdroje vody (hydrant).  Základem požární výbavy vozidla je přenosná požární stříkačka PPS 12 a příslušenství potřebné k provedení zásahu (hadice, proudnice, rozdělovač, základní nářadí apod.). V naší jednotce se tento automobil využívá zejména k dopravě hasičů na soutěže a jako vozidlo technického zabezpečení.